Långpass på lördag!

Jag är så inne i varje dag nu så ibland glömmer jag vad som ska hända sen. Jag vet ungefär vad jag gör varje dag fram till 16e juni i år så jag behöver inte fundera så mycket!
Men vill man ha sällis på långpass får man kanske ge lite heads up!
Så imorgon om ni är sugna tycker jag ni ska komma till Runners Store på Vasagatan kl 09.30 och haka på Mirandas långpass. 0-50 km utlovas så det är bara att hoppa av när man vill. Jag behöver springa låååååångt imorgon!
Kanske ses?

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

2 Responses to Långpass på lördag!

  1. Trötta mamman skriver:

    Men det är ju helt otroligt! Sitter hemma med halsont och muskelvärk, även om jag hoppas på mirakel så kommer jag inte vara i långpassform till imorgon! Attans!

  2. Annie skriver:

    vad sjutton! vi får fixa vårt eget snart. Krya på dig!!!!

Kommentera

