Tvångsvila

Det är inte lätt alltså. Men man måste prioritera. Emellan släpet, skruvandet och flyttandet av tv-abbonnemang så brottas jag med ”borde springa”ndet. Det går sådär. Jag har ett långpass, ett intervallpass av valfri sort och ett 16 x 800 meter att egentligen beta av denna vecka.

Men. Det går inte. Jag är helt slut när jag vaknar och helt slut när jag ska sova. Att då försöka klämma in hård träning är liksom bara dumt! Kanske imorgon. Men det får bli en vilovecka vad gäller löpning.

I övrigt talar kroppen om att det inte alls är vila. Jag är helt slut. Jag har förberett flytten ganska bra men det är otroligt mycket när man packar ned saker för 2 personer (där den ena flyttade härifrån för över ett år sen nu) och ska se till att 2,5 åring ska kunna komma hem till nya boendet och känna sig hemma. Därtill bära det flera hundra kilo tunga bohag jag har. Visst jag tar hjälp men jag är rätt dålig på att be folk komma och bära.

I nya lägenheten är det målargrejer, papp och tapetbord över hela ytan så jag får försöka smita förbi med mina pinaler. Ute vräker regnet ned och allt blir blött.

Bara att gilla läget! Samtidigt är jag så peppad över responsen på Tjejmarathon– 700 besökare igår. Spana in vår nya fina logga vi fick hjälp med! Tack! Och anmäl dig för sjutton!

Nu lyfter vi lite igen, ha en fin dag!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

